نهنگ بزرگی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار شیبا خریداری کرده است

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ ارز دیجیتال بزرگی که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه در کیف پول خود دارد، مالک بیش از ۱۸.۸ تریلیون عدد توکن شیبا اینو (Shiba Inu) است. انباشت این حجم عظیم از توکن‌های شیبا توسط این حساب، از ماه جولای سال گذشته آغاز شد.

به گزارش والکس و به نقل از Crypto Globe، خریدهای این حساب کمی پس از سقوط قیمت شیبا در ماه آوریل ۲۰۲۲ شروع شد.

این نهنگ ارز دیجیتال با دارا بودن ۱۸.۸ تریلیون توکن شیبا با ارزش بیش از ۲۲۶ میلیون دلار، یکی از بزرگ‌ترین دارندگان این رمزارز در جهان است. این دارایی، ارزشمندترین بخش پورتفولیوی ۵۰۰ میلیون دلاری او را تشکیل می‌دهد. خرید شیبا توسط این نهنگ با هزینه متوسط ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار صورت گرفته است که بدین معنی است که او هم‌اکنون زیان محقق نشده ۶۸ میلیون دلاری از قبل این دارایی متحمل شده است.

نمودار زمانی خرید شیبا توسط نهنگ مذکور
نمودار زمانی خرید شیبا توسط نهنگ مذکور

دومین دارایی بزرگ این نهنگ، اتریوم است که ۱۹۵ میلیون دلار از سبد سرمایه او را تشکیل می‌دهد. توکن‌‌های پالیگان و چین لینک با ۴۲ و ۱۳ میلیون دلار، رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. پوزیشن‌های او در دو توکن مذکور هم‌اکنون و در زمان نگارش این مطلب در سود قرار دارند.

دیگر دارایی‌های مهم این نهنگ، توکن کامپوند (COMP) است که انباشت آن را از ماه جولای و پس از سقوط قیمت آن آغاز کرد. او ۸ میلیون دلار از این توکن را در اختیار دارد. ارز دیجیتال یونی سواپ (UNI) با ۵.۳ میلون دلار، دارایی دیگر سبد اوست. او از معامله این دو توکن در سود قرار دارد.

انباشت شش ماهه شیبا اینو توسط این اکانت، او را بدل به ششمین دارنده بزرگ شیبا کرده است. او در حدود ۱.۸۸ درصد از کل عرضه SHIB را در اختیار دارد.

پس از عرضه شدن شیبا در یکی از صرافی‌های بزرگ کشور کره جنوبی، این ارز در بین رتبه‌های برتر توکن‌های مورد توجه جای گرفته است.

صرافی Upbit که پس از بایننس، دومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در کشور کره جنوبی است، اخیرا جفت معاملاتی شیبا/وون را ایجاد کرده است.

نهنگ‌های بزرگ شبکه اتریوم پیش از راه‌اندازی شبکه لایه دو شیبا، اقدام به خرید بیش از ۸۵ میلیون دلار از این ارز کرده‌اند. در سوی دیگر، همکاری این میم کوین با گروه خودروسازی بوگاتی در راه‌اندازی یک مجموعه NFT اختصاصی بسیار موفقیت آمیز بود و تمامی کلکسیون عرضه شده تنها در ۴ دقیقه به فروش رفت.

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید