تتر

قیمت دلار- تتر تا کجا پیش می رود؟ تحلیل تکنیکال تتر به ریال

تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهای متعددی است که در اختیار تریدرها قرار دارد. تحلیل تکنیکال، تاریخچه و سوابق یک کوین خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتش بررسی می‌کند. در این مقاله به روند احتمالی تغییر قیمت دلار می پردازیم.

آنچه که برای تحلیل تکنیکال تتر یا هر رمز ارز دیگری لازم است، شناخت ایده‌های محوری تئوری Dow است. همچنین شناخت روندهای صعودی و نزولی بازار بسیار بااهمیت است.

قیمت دلار- تتر تا کجا پیش می رود؟

البته گاهی روندی در بازار وجود ندارد و قیمت، داخل کانالی خاص جلو و عقب می‌رود. لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف، ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.

تتر

دلار از انتهای سال 96 و از قیمت 3800 تومان رشد بی وقفه ای را شروع کرده است و گویا قصد ایستادن هم ندارد.

اگر به کش دیتای 3 ماهه دلار نگاهی کنیم، بنظر می رسد که دلار در یک الگوی دیامتریک پاپیونی
بلند مدت صعودی قرار گرفته است و الان در موج E و شاخه پنجم از این الگوی 7 موجی می باشیم.

از نظر زمانی هر شاخه از آن تقریبا یکسال زمان برده است و مهمترین شاخصه این الگو تشابهات زمانی می باشد.

موج E دیامتریک تقریبا از شهریور 1401 آغاز شده و انتظار داریم در شرایط ایده آل تا شهریور 1402 نیز ادامه یابد.
از نظر قیمتی نیز تارگت 72000 تا 92000 تومانی می تواند با توجه به کانال بندی نقطه انتهای این موج باشد.

تتر

اما در کوتاه مدت ساختار این شاخه شبیه به یک زیگزاگ دوگانه می باشد که در حال نزدیک شدن به انتهای زیگزاگ اول می باشیم و محدوده 57-61 هزار تومان نقطه مناسبی برای انتهای آن می باشد.

لذا می توان انتظار داشت تا پایان 1401 دلار به محدوده 58-61 هزار تومان برسد و پس از آن برگشتی در قالب یک x موج داشته باشد.

ایکس موج ها حداکثر می تواند 61 موج قبلی را برگشت کنند (40000 تومان) ولی تصور کاهش دلار به زیر 45000 تومان دیگر بسیار سخت می باشد.

پس از پایان موج E در حوالی 72000-92000 تومان در سال 1402، یک موج نزولی تقریبا یکساله تا حوالی 60000 تومان خواهیم داشت و سپس یک رشد در قالب موج G داریم که می تواند دلار را تا 280000 تومان نیز بالا ببرد.

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید