قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ تثبیت یا حتی کاهش میابد

نهنگ های BTC فروشندگان خالص هستند

Santiment تحلیل پیش‌بینی سال ۲۰۲۳ خود را با برجسته کردن اهمیت رفتار نهنگ‌های BTC برای حرکت قیمت دارایی آغاز کرد. این تا حدودی قابل انتظار است زیرا این نوع سرمایه‌گذاران که بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ بیت کوین در یک کیف پول دارند، اگر تصمیم به فروش یا خرید عمده داشته باشند، می‌توانند تأثیر بیشتری داشته باشند.

Santiment گفت:

آنها در بازار گاوی در سال ۲۰۲۱ در جبهه خرید، کاملاً فعال بودند، اما بیشتر آنها استراتژی خود را در محیط کاملاً متفاوت سال ۲۰۲۲ تغییر دادند. قیمت مطابق همین روند بوده است. با اطمینان می‌توانیم قیمت‌های جانبی یا حتی پایین‌تر BTC را در ۶ تا ۱۲ ماه آینده پیش‌بینی کنیم.

این شرکت تجزیه و تحلیل افزود که کف‌های بیت کوین معمولاً زمانی پیدا می‌شوند که فعالیت نهنگ‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد. با این حال، اکنون اینطور نیست، زیرا در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰,۰۰۰ تراکنش از سوی چنین سرمایه‌گذارانی وجود دارد، در حالی که این تعداد در نزول‌های قبلی به ۱,۲۰۰ تا ۲,۵۰۰ کاهش یافته بود.

این ممکن است به این معنی باشد که ما باید منتظر باشیم تا میانگین بیشتر کاهش یابد تا بتوانیم نتیجه بگیریم که حتی بازیکنان بزرگ نیز تسلیم می‌شوند.

Santiment پیش‌بینی کرد که کاهش قیمت به ۱۲۲۰۰ دلار دور از ذهن نیست زیرا دو شکاف حجم قابل توجه بین آن سطح و ۱۴,۶۰۰ دلار وجود دارد که نهنگ‌ها ممکن است به آن توجه کنند.

منبع: arzido.com

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید