قیمت بیت کوین خیلی راحت در سال ۲۰۲۰ به ۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد

یکی از فعالین مطرح حوزه ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای گفت که قیمت بیت کوین می‌تواند «خیلی راحت» در سال ۲۰۲۰ به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

آنتونی ترنچِو (Antoni Trenchev) مدیرعامل سیستم وام‌دهی بیت کوین نکسو (Nexo) در مصاحبه‌ای که امروز (۱۳ دی) با بلومبرگ انجام داد اظهار داشت از آنجایی که بیت کوین در ابتدای راه خود قرار دارد، چنین رشد شدیدی در قیمت را تقریباً در هیچ چیز دیگری شاهد نبوده‌ایم.

ترنچو در ادامه به بلومبرگ گفت:

بیت کوین یک دارایی حیرت انگیزه بوده که با بازارهای دیگر همبستگی ندارد.

ترنچو در ادامه به این نکته اشاره کرد که مسیر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار یادآور ابَرتورم آلمان بعد از جنگ جهانی اول بوده است. او در این خصوص گفت:

[بیت کوین] به‌طور منظم و نابرابری رشد می‌کند و تنها چیزی که کمی با آن شباهت دارد، رشد قیمت دلار در برابر مارک آلمان است که در دهه ۱۹۲۰ شاهدش بودیم.

پی اس ووچرز پی اس ووچر
پی اس ووچرز پی اس ووچر

ترنچو در پاسخ به این سوال که قیمت بیت کوین در سال جدید میلادی تا چقدر می‌تواند رشد کند، رقم ۵۰,۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرد. پیش‌بینی او با پیش‌بینی جو کرنن (Joe Kernen)، مجری برنامه CNBC، تقریبا مشابه است. کرنن در جولای ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در زمان هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) در می ۲۰۲۰ به ۵۵,۰۰۰ دلار می‌رسد.

نویسنده سینا
نویسنده سینا
کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید