شیبا با شرکت خودروسازی «بوگاتی» همکاری می‌کند

توییت تازه حساب رسمی اکوسیستم شیبا اینو (Shiba Inu) حاکی از آن است که قرار است همکاری جدیدی بین این میم کوین و برند خودروسازی لوکس «بوگاتی» (Bugatti Group) اعلام شود.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، در توییتی که خطاب به ۳.۶ میلیون دنبال‌کننده این توکن به اشتراک گذارده شد، این پروژه توجه مخاطبان را به اعلانی در چند روز آینده جلب کرد. این توییت به همراه ویدیویی از تصاویر شیبوشی‌های مختلف بر روی کیفی دستی منتشر شد و حساب رسمی بوگاتی در آن تگ شده بود. شیبوشی (Shibushi)، مجموعه توکن NFT اختصاصی اکوسیستم شیبا اینو است که در اکتبر ۲۰۲۲ عرضه شد.

گروه بوگاتی پیش‌تر ( در ماه نوامبر ۲۰۲۲) در همکاری با مجموعه مشهور BAYC، از عرضه نخستین مجموعه NFT خود خبر داده بود.

در جریان این همکاری، تصاویر یکتای توکن‌های NFT بر روی کیف‌ها و چمدان‌های تولیدی چاپ شده و در سایت‌های معتبر خرده‌فروشی عرضه خواهد شد. در پی این همکاری، این شرکت بر روی زیرساخت فیزیکی و ماشین‌آلات پیشرفته سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

در آن زمان، اندرو هاتم (Andrew Hattem)، مدیر ارشد بوگاتی، بیان داشت که این شرکت همواره به دنبال آزمودن راه‌های نو است و اعتقاد دارد که وب ۳ بخش مهمی از فرهنگ معاصر است. در بیانیه اعلان این همکاری چنین آمده بود:

این فناوری جدید ثبت اختراع شده به دارندگان NFTها این اجازه را می‌دهد تا نمایه‌‌های سفارشی خود را بر روی محصولات مذکور چاپ کنند.

تحلیل شیبا و داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که هر روزه ۶۰۰ حساب به جمع دارندگان این ارز افزوده می‌شود. پیش‌تر و در سال گذشته این رقم در حدود ۱۵۰۰ آدرس بود. آثار تحمیلی بازار خرسی بر این رمزارز محبوب مشهود است.

منبع: wallex.ir

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید