تتر

تتر چیست؟ با ارز دیجیتال تتر آشنا شوید؟

برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آنها شما همانند نیاز به پول واقعی در زندگی روزمره در اینجا هم نیازمند تتر یک واحد پولی هستید که این کار را تتر یا دلار دیجیتالی برای شما انجام می دهد. در این مقاله با تتر و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره شد tether یا استیبل کوین هست و به عنوان دلار دیجیتال شناخته می شود و توسط آن می توانیم ارزهای دیگری به مانند بیت کوین، اتریوم، دوج و …. را خریداری کرد. به برخی از کاربردهای tether در زیر اشاره شده است:

سرعت‌بالا در انجام تراکنش‌ها:

یکی از ویژگی‌ها و درواقع مزایای tether سرعت کم در نقل و انتقالات مالی است و این در حالی است که برای انجام هرگونه تراکنشی در سیستم بانکی بین‌المللی چندین روز طول خواهد کشید تا نقل و انتقالات صورت گیرد.

ثابت بودن قیمت:

یکی دیگر از ویژگی‌های tether که این رمزارز را از سایر رمزارزها متمایز می‌کند ثابت بودن قیمت آن است، این در حالی است که رمزارزهای دیگر با توجه به مقدار تراکنش‌ها و درخواست‌های کاربران افزایش یا کاهش خواهند داشت.

کارمزد کم:

کمترین میزان کارمزد مربوط به تتر است، درواقع کارمزد tether به حدی پایین است که می‌توان گفت تقریباً صفر است.

ویژگی‌ها یا درواقع مزایای tether که شامل سرعت‌بالا، ثبات قیمت و کارمزد پایین است موجب شده است که هرروزه به طرفداران این رمزارز اضافه شود و بتواند جایی ثابت و محکم در تراکنش‌های بین‌المللی پیدا کند.

چگونه تتر خریداری کنیم؟

برای خرید تتر ابتدا شما باید به یک صرافی دیجیتال مراجعه کنید که ما صرافی پیشرو رو به شما پیشنهاد میکنیم. پس از ثبت نام و شارژ حساب خود به راحتی می توانید پول خود را به تتر تبدیل و آن را خریداری کنید. بعد از تهیه تتر شما به راحتی می توانید آن را به ارزهای دیگر تبدیل کنید.

چگونه تتر را به تومان یا ریال تبدیل کنیم؟

برای تبدیل tether به تومان یا ریال نیز دوباره نیازمند صرافی دیجیتال هستید که می توانید tether خود را به این صرافی انتقال و به تومان یا ریال تبدیل کنید و با ثبت شماره حساب خود آن را به حساب خود انتقال دهید.

تتر پول کدام کشور است؟

تتر مستقل از دولت‌ها و حکومت‌ها عمل می‌کند و از سوی هیچ نهاد متمرکز دولتی‌ای پشتیبانی نمی‌شود.

دامیننس tether چیست؟

دامیننس تتر به معنی درصد غلبه تتر به بازار ارزهای دیجیتال است. یعنی tether چه مقدار از سهم کل بازار کریپتو کارنسی و معاملات آن را از آن خود کرده. هر چه این دامیننس افزایش یابد معمولا ارزش ارزهای دیجیتال کاهش می یابد و عکس لین موضوع نیز باعث رشد ارزهای دیجیتال می شود.

توکن های بومی شبکه Tether، با نماد USDT شناخته می شوند و ارزشی معادل 1 دلار آمریکا را دارند. به زبان ساده قیمت tether همواره ثابت و 1 دلار است. به همین دلیل تتر یک استیبل کوین محسوب می شود. استیبل کوین نوعی ارز دیجیتال  که هدف آن ثابت نگه داشتن ارزش خود به پشتوانه ارزهای فیات است.

کارمزد انتقال تتر چقدر است؟

کارمزد انتقال tether روی شبکه ترون ۱ تا ۲ دلار tether است. البته اگر قیمت ترون زیاد شود و تراکنش‌ها افزایش یابد، کارمزد نیز بیشتر می‌شود. تترهایی که روی شبکه ترون فعالیت می‌کنند از کیف پول‌های ترون برخوردار هستند که با حرف (T) آغاز می‌شوند.

قیمت روز tether

برای اطلاع از آخرین قیمت tether می توانید به وب سایت صرافی پیشرو مراحعه کنید.

جمع بندی:

رمز ارز Tether به طور خاص برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال و ارائه ثبات، شفافیت و حداقل کارمزد های معاملات برای کاربران طراحی شده است. به جرات می توان گفت که تتر منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

اگر علاقمند به تهیه تتر شدید می توانید از طریق صرافی پیشرو اقدام کنید.

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید