بیشتر دارندگان دوج کوین هنوز در سود هستند

عموم دارندگان ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)، که میم کوین پیشتاز بازار است، با وجود بازار نزولی طولانی مدت، همچنان در وضعیت سود قرار دارند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، داده‌های درون‌زنجیره‌ای (On-Chain) نشان می‌دهد که ۶۱ درصد از آدرس‌های دارنده دوج کوین آن را در قیمتی پایین‌تر از قیمت فعلی بازار خریداری کرده‌اند. ۳۵ درصد در زیان هستند و ۵ درصد باقی‌مانده تقریبا در نقطه سربه‌سر‌ قرار دارند.

این داده‌ها توسط سایت IntoTheBlock که سرویس ارائه‌کننده تحلیل‌های درون‌زنجیره‌ای است، منتشر شده است.

قیمت خرید دوج کوین در طی یک سال گذشته، بیش از نیم از ارزش خود را در طی بازار نزولی جاری از دست داد. این ارز طی ماه‌های اخیر در حال بازیابی آهسته قیمت خود است؛ طی شش ماه اخیر، قیمت دوج کوین حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت دوج کوین در شش ماه گذشته
نمودار قیمت دوج کوین

در اواخر ماه دسامبر سال گذشته، بزرگترین نهنگ ارز دیجیتال دوج، کوین‌هایی به ارزش ۲۸۰ میلیون دلار را به آدرسی تازه منتقل کرد. در پی این انتقال، این آدرس بدل به پنجمین دارنده بزرگ DOGE در شبکه تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد بزرگترین آدرس شبکه دوج که زمانی نزدیک به ۲۸ درصد از کل عرضه را در اختیار داشت، متعلق به پلتفرم معاملاتی «رابین‌هود» باشد. اگر به راستی چنین باشد، انتقال یاد شده صرفا جابجایی دارایی کاربران بین والت‌های سرد این پلتفرم است.

برخی دیگر گمان می‌کنند که این آدرس متعلق به ایلان ماسک، مالک توییتر، مدیر ارشد شرکت تسلا و پدرخوانده خودخوانده ارز دیجیتال دوج باشد. ماسک بارها از علاقه خود نسبت به این ارز خبر داده است.

با وجود کاهش تب و تاب ارز دیجیتال دوج، پس از موج خارق‌العاده افزایش قیمت ۱۰۰۰۰ درصدی آن از آوریل ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱،‌ ارزش بازار این رمزارز هم‌اکنون بیشتر از ارزش صرافی کوین بیس در بازار بورس نزدک است.

منبع: wallex.ir

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید