بیشترین افزایش قیمت بیت کوین تنها در ۱۰ روز سال به دست می‌آید!

پی اس ووچر
پی اس ووچر

تام لی موسس فاندسترت در تاریخ ۲۸ سپتامبر توییتی درباره فروش های حاصل از ترس کاربران نوشت و خاطر نشان کرد که اکثریت افزایش قیمت بیت کوین در ۱۰ روز معاملاتی سال به دست می‌آید. در واقع، به غیر از این ۱۰ روز، بیت کوین هر سال ۲۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

قانون ۱۰ روز برتر فاندسترت
طبق این قانون، در هر سال اکثر افزایش قیمت بیت کوین در ۱۰ روز برتر معاملاتی به دست می‌آید. طی آخرین بازار صعودی در سال ۲۰۱۷، طی این ۱۰ روز قیمت بیت کوین شاهد رشد چشمگیر ۱,۱۳۶ درصدی بود. اما حتی در بازار نزولی سال ۲۰۱۸، این ۱۰ روز برتر با افزایش قیمت ۶۶ درصدی بیت کوین همراه بود.
هرچند به غیر از این ۱۰ روز، شرایط کاملا متفاوت است. از سال ۲۰۱۳ به بعد در اکثر سال ها، ۳۵۵ روز شاهد کاهش قیمت چشمگیری بودیم.
اگرچه سال ۲۰۱۷ با افزایش قیمت قابل توجه ۲۳۲ درصد همراه بود، اما سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین ۱۴۰ درصد کاهش یافت. سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز قیمت این ارز دیجیتال به ترتیب ۱۹۹ و ۱۳۳ درصد کاهش یافت.
در واقع، از سال ۲۰۱۳ و به غیر از ۱۰ روز برتر، بیت کوین به طور متوسط شاهد افت قیمت ۲۵ درصدی بوده است.
آیا در انجام معاملات مهارت دارید؟
لی درباره اتخاذ تصمیمات معاملاتی بر اساس احساسات از کاربران می‌پرسد: آیا در انجام معاملات مهارت دارید؟
این مفهوم که نگهداری بیت کوین استراتژی بهتری نسبت به انجام معاملات می‌باشد کاملا مشخص است. هرچند لی هم چنین با اشاره به این موضوع که ممکن است زمستان کریپتو برگردد بیان کرده است که حتی در بازار صعودی نیز روزهایی وجود دارند که با کاهش قیمت شدید مواجه خواهیم بود.
در حال حاضر قیمت بیت کوین حوالی کانال ۸۰۰۰ دلار می‌باشد. این قیمت بیانگر افزایش ۱۱۰ درصدی از ابتدای سال تاکنون می‌باشد.
طبق گزارش کوین تلگراف در ۲۰ سپتامبر، تام لی گفته است که بیت کوین و ارزهای دیجیتال از عرضه پلتفرم معاملات سازمانی بکت توانسته است اعتماد خوبی را کسب کند.

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید