آیا بیت کوین کف قیمتی را دیده است؟

کف قیمت بیت کوین کجاست؟

در اواسط ماه ژانویه، سرمایه‌گذاران رمزارز می‌خواهند بدانند چرا قیمت بیت کوین افزایش یافت. آیا این یک جهش گربه مرده، یک تله گاوی است، یا اینکه BTC به چرخه صعودی بازگشته است؟ تحلیلگران رمزارز طیف گسترده‌ای از نظرات را ارائه کرده اند.

قیمت بیت کوین تا ماه دسامبر در محدوده ریزشی باقی ماند. فروشندگان این سکه را در بازارهای کریپتو با قیمت ۱۶,۷۵۰ دلار و کمتر به ازای هر ۱ بیت کوین فروختند. سپس در ماه ژانویه، بازار کریپتو در جریان احساسات ریسک کلان قرار گرفت.

پس از کاهش تورم، تعداد مشاغل بهبود یافت و اعتماد مصرف‌کنندگان در ماه دسامبر افزایش یافت، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یافت. این رالی همزمان با گردش مالی سال جدید شروع به افزایش سرعت کرد. سپس، گاوها هفته گذشته آن را در دست گرفتند. بنابراین آیا قیمت بیت کوین کفش را دیده است؟

آیا قیمت بیت کوین کف را دیده است؟ برخی از تحلیلگران رمزارز می‌گویند بله

شان فارل در Fundstrat می‌گوید پس از رالی بیت کوین که بسیاری از ضررهای بعد از Alameda FTX را از بین برد، پایین‌ترین سطح بیت کوین را دیده ایم. فارل می‌گوید که احتمال زیادی وجود دارد که به کف مطلق قیمت بیت کوین نزدیک باشیم با دیده باشیمش.

او معاون استراتژی دیجیتال در Fundstrat Global Advisors است. این شرکت تحقیقاتی و استراتژی بازار، سال‌ها است که نسبت به ارزهای دیجیتال دیدگاه صعودی بلندمدت داشته است.

یک تحلیلگر محبوب رمزارز که با نام Smart Contractor شناخته می‌شود، در ۱۳ ژانویه به ۲۸۰ هزار دنبال‌کننده توییتر خود گفت که دلش به او می‌گوید که کف را دیده ایم. او به درستی کف قیمت بیت کوین ۲۰۱۸ را پیش‌بینی کرده بود.

اما Smart Contractor نیز برای همراهی با پیش‌بینی‌های خود استدلال‌هایی داشت. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که رالی اخیر از دو خط روند مقاومت مورب عبور کرد. یکی از ATH نوامبر ۲۰۲۱ بود. دیگری از شروع سقوط قیمت BTC از ژوئن ۲۰۲۲. این کندل هفتگی BTC فوکوس خودکار قوی دارد که خطوط روند بسیار کلیدی را می‌شکند و شتاب پایین تایم فریم همچنان قوی است.

Rekt Capital، یکی دیگر از تاجران محبوب ارزهای دیجیتال و تحلیلگری با بیش از ۳۳۳ هزار دنبال کننده در توییتر، در مورد همان کندل هفتگی نوشت:

این کندل هفتگی BTC فعلی بسیار شبیه به کندل هفتگی آپریل ۲۰۱۹ است که بازار گاوی جدیدی را تأیید کرد.

بر اساس یک تحلیل چند ساله از چرخه نصف شدن بیت کوین، Rekt Capital انتظار دارد که کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ برسد.

برخی مخالفند

Crypto Lemon، یک معامله‌گر از سال ۲۰۱۶، می‌گوید که قیمت بیت کوین در آستانه سقوط است، اما ما هنوز راه‌هایی برای رسیدن به آن داریم.

CryptoQuant موافق است که بر اساس شاخص PNL و bear/bull market cycle indicator، پایین‌ترین سطح نیستیم.

کیتی استاکتون از Fairlead Strategies می‌گوید که شاخص‌های فنی خرید بیش از حد نشان می‌دهد که ما هنوز در پایین‌ترین سطح قرار نداریم. او پیش‌بینی می‌کند در سطح اصلاحی فیبوناچی بعدی نزدیک به ۲۱,۵۰۰ دلار عقب‌نشینی وجود داشته باشد.

منبع: arzido.com

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید