آرمسترانگ خواستار تنظیم نهادهای کریپتویی متمرکز است

همه نگاه‌ها به نهادهای متمرکز است

یک مکان خوب برای شروع، مقررات استیبل کوین است، بخشی که قبلاً توجه زیادی را از سوی DC به خود جلب کرده است. به گفته آرمسترانگ، بازار استیبل کوین در ایالات متحده تحت قوانین استاندارد خدمات مالی قابل تنظیم است.

یک مقررات پایدار استیبل کوین ناشران را ملزم می‌کند که به عنوان یک تراست ایالتی یا منشور اعتماد ملی OCC ثبت نام کنند و تحت ممیزی‌های سالانه سختگیرانه قرار گیرند تا شفافیت داشته باشند که وجوه مشتریان در دارایی‌های ذخیره مناسب و جدا از وجه نقد شرکت نگهداری می‌شود. ناشران همچنین باید از کنترل‌های معقول و مدیریت هیئت مدیره اطمینان حاصل کنند، استانداردهای اساسی امنیت سایبری مانند انطباق با SOC را رعایت کنند و قابلیت لیست سیاه را برای برآورده کردن الزامات تحریم‌ها تنظیم کنند.

سپس، نگهبانان باید مبادلات و متولیان را هدف قرار دهند تا از فعالیت‌های مخرب جلوگیری کنند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که نوآوری را خفه نمی‌کنند. به گفته رئیس کوین بیس، خدمات مالی سنتی می‌تواند به عنوان الهام‌بخش باشد که می‌تواند شامل اجرای روش‌های شناخت مشتری (KYC) و ضد پولشویی (AML)، ایجاد یک رژیم مجوز و ثبت فدرال و غیره باشد.

منبع: arzido.com

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید