نرخ عرضه اتریوم بار دیگر انقباضی شد

قیمت اتریوم به بیشترین حد خود طی ۱۰ هفته اخیر رسید. افزون بر این، میزان عرضه اتریوم با رشد تقاضا، دوباره به محدوده انقباضی (ضد تورمی) وارد شد.

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، قیمت اتریوم در روز جاری (۱۶ ژانویه) به مرز ۱۶۰۰ دلار رسید. این رقم، از تاریخ ۸ نوامبر بی‌سابقه بوده است.

قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد افزایش داشت و در زمان نگارش این مطلب ۱۵۴۵ دلار است. ارزش این دارایی دیجیتال طی دو هفته اخیر بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. میزان افزایش قیمت اتریوم کمی بیش از بیت کوین بود که در مدت مشابه ۲۷ درصد افزایش ارزش داشت.

شتاب صعودی قیمت اتریوم در فاصله چند ماه تا بروزرسانی شانگهای شدت گرفته است. این آپگرید امکان برداشت اترهای استیک شده در قرارداد هوشمند استیکینگ «بیکن چین» (Beacon Chain) را فراهم می‌کند.

تحلیل اتریوم و وضعیت درون‌زنجیره‌ای آن نمایان‌گر بهبود قابل ملاحظه اوضاع نسبت به سال ۲۰۲۲ است. بنا بر داده‌های سایت Ultrasound Money، میزان عرضه اتریوم دوباره به محدوده انقباضی وارد شده است. این به این معناست که میزان توکن سوزی اتریوم بیش از اترهای وارد شده به بازار است. نرخ تورم فعلی شبکه در حدود ۰.۰۹ – درصد در سال است.

میزان تورم از تاریخ ۱۵ سپتامبرشبکه بیت کوینشبکه اتریوم
ارزش دلاری۲۲۹۵۱۷۳۵۵۶۷۷۶۰-

نرخ توکن سوزی فعلی اتریوم در حدود ۷۳۲۰۰۰ اتر در سال است. میزان عرضه فعلی سالیانه در حدود ۶۲۲۰۰۰ اتر است.

وضعیت بازار به شکل کلی هنوز خرسی است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود با بازگشت بازار گاوی، میزان تقاضا برای اتریوم افزایش یابد. این افزایش تقاضا، تاثیر مستقیمی بر روی نرخ سوزاندن اتر خواهد داشت؛ چرا که با بالا رفتن هزینه گس شبکه، مقدار بیشتری اتر سوزانده خواهد شد. از این رو تورم این رمزارز بیش از پیش منفی خواهد شد.

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید