رشد شبکه بیت کوین؛‌ آدرس های این کوین به بیشترین تعداد خود رسید!

بیت کوین اخیرا به نقطه عطف جدیدی در زمینه رکورد تعداد آدرس ها دست یافت. اکنون این کوین بیش از هر زمان دیگری دارای آدرس های منحصربه‌فرد می‌باشد.

افزایش تعداد آدرس ها مشخص ترین معیار برای سنجش رشد شبکه است. اگر ما از این استاندارد استفاده کنیم، به نظر می‌رسد که فاندامنتال های بیتکوین بسیار قوی هستند. در واقع، بیت کوین اخیر در این زمینه به نقطه عطف جدیدی دست یافته است.

شکستن رکورد بیشترین تعداد آدرس بیت کوین

بیت کوین اکنون حدود ۲۸.۳۹ میلیون آدرس دارای بیش از صفر بیتکوین در اختیار دارد. این تعداد، بیشتر از رکورد ماه ژانویه با ۲۸.۳۸۴ میلیون آدرس فعال است. این خبر ابتدا توسط الکس تورن (Alex Thorn) منتشر شد.

پی اس ووچرز پی اس ووچر
پی اس ووچرز پی اس ووچر

الکس تورن در توییتر نوشت: مجموع تعداد آدرس های بیتکوین که دارای ارز دیجیتال هستند به رکورد ۲۸.۳۹ میلیون آدرس رسیده که رکورد قبلی با ۲۸.۳۸ میلیون آدرس را شکسته است.

رشد آدرس ها در شبکه این ارز دیجیتال برتر از سال ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۷ با روند صعودی و ثابتی همراه بوده است. پس از افت چشمگیر بازار در سال ۲۰۱۸، تعداد آدرس های فعال نیز با کاهش شدید مواجه شد، زیرا افراد بسیار زیادی در حال فروش بیت کوین های خود بودند. تعداد آدرس های بیت کوین بار دیگر در اواخر سال ۲۰۱۸ وارد روند صعودی شد و اکنون در مسیر صعودی خود به سمت سال آینده پیش می‌رود.

نامشخص بودن تعداد کل کاربران

تورن در ادامه افزود که تعداد کل آدرس های این کوین به معنای تعداد افرادی که از این شبکه استفاده می‌کنند نیست. از آنجایی که هر فرد می‌تواند چندین آدرس داشته باشد که کاملا هم موضوع رایجی است، تعداد آدرس های بیتکوین را نباید به عنوان تعداد کسانی در نظر گرفت که از شبکه بیت کوین استفاده می‌کنند.

به علاوه، از آنجایی که اکثر کاربران ارز دیجیتال برای ذخیره سرمایه خود به صرافی ها متکی اند، این تعداد ممکن است از تعداد کل کاربران بیت کوین کمتر باشد. طبق گزارش اخیر BelnCrypto، فقط در کیف پول آفلاین کوین بیس، بیش از ۹۶۶,۲۳۰ بیتکوین نگهداری می‌شود.

پی اس ووچرز پی اس ووچر
پی اس ووچرز پی اس ووچر

به دلیل وجود افرادی که دارای آدرس های بسیار زیادی هستند و صرافی هایی که ارزهای دیجیتال را مدیریت می‌کنند، تقریبا غیرممکن است که تعداد کل کاربران بیتکوین را تخمین زد. هرچند افزایش تعداد آدرس های بیت کوین به روند صعودی آن اشاره می‌کند. حتی بدون ارزیابی دقیق از تعداد کل کاربران شبکه بیت کوین، باز هم اطلاعات گفته شده بیان می‌کنند که فاندامنتال های بیت کوین در حال تقویت می‌باشند.

نویسنده سینا
نویسنده سینا
کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید