تاثیر ارتقای شانگهای در قیمت اتریوم

آیا ارتقای شانگهای باعث کاهش قیمت اتریوم می‌شود؟

به نظر می رسد ارتقای شانگهای اتریوم نزدیک است. تغییر اصلی که پس از اتمام آن اجرا خواهد شد این است که سهامداران ETH می‌توانند ارز دیجیتال خود را که در حال حاضر در قرارداد هوشمند ETH 2.0 قفل شده است، پس بگیرند.

در زمان نگارش این مقاله، قرارداد سپرده Beacon دارای تقریباً ۱۶ میلیون ETH است که ارزش آن کمی بیش از ۲۱ میلیارد دلار در قیمت‌های فعلی است. به طور طبیعی، این سؤال را به همراه دارد که آیا باز کردن این مقدار باعث فشار فروش شدید می‌شود یا خیر.

یکی از نگرانی‌ها این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران ETH خود را برای سال‌ها قفل کرده‌اند و مشتاق هستند سودی را که از افزایش قیمت و بازدهی دریافت کرده‌اند، متوجه شوند. با این حال، نگاهی دقیق‌تر به اعداد زنجیره‌ای که توسط لوکونچیان مشخص شده است، نشان می‌دهد که میانگین قیمت حساب‌هایی که کمتر از ۵,۰۰۰ ETH سپرده‌گذاری کرده اند، در واقع بالاتر از قیمت فعلی است.

وی گفت:

با آمدن به‌روزرسانی شانگهای اتریوم، برخی از سرمایه‌گذاران نگران هستند که باز کردن بازخریدهای سهامداری باعث فشار فروش بر اتریوم شود. ما سرمایه‌گذارانی را که کمتر از ۵۰۰۰ ETH سپرده‌گذاری می‌کنند تجزیه و تحلیل می‌کنیم و میانگین قیمتی که ETH به قرارداد سپرده Beacon سپرده می‌کنند ۲,۲۶۰ دلار است. البته، این بدان معنا نیست که سرمایه‌گذاران گفته شده ETH خود را، هرچند با ضرر، نمی‌فروشند، اما احتمالاً احتمال آن را کمی کمتر می‌کند.

در عین حال، توجه به این نکته نیز مهم است که بعید است برداشت‌ها به یکباره فعال شوند. قبلاً ذکر شده بود که کاربران به مرور زمان می‌توانند برداشت کنند.

منبع: arzido.com

کاوه
نوشته شده توسط کاوه

پیام بگذارید